Ψηφιακές Εκπαιδευτικές Δράσεις
Το Ίδρυμα Takis συνεχίζει τις δωρεάν ψηφιακές του δράσεις και προσφέρει ένα ακόμη video στην εκπαιδευτική κοινότητα και στους γονείς, δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές της ΣΤ' Δημοτικού να γνωρίσουν δημιουργικά το έργο του Takis και να εμβαθύνουν στο μάθημα της Φυσικής.
Takis | Ο μαγνήτης ως κύριο εικαστικό μέσο έκφρασης | «Τηλεγλυπτά»
(1959-1972) ΣΤ’ Δημοτικού
Τι είναι ο μαγνήτης και ποιες οι ιδιότητές του? Πού τον χρησιμοποιούμε?
Άραγε μπορούμε να δημιουργήσουμε τέχνη χρησιμοποιώντας ένα μαγνήτη? Και ποιο θα ήταν το εικαστικό αποτέλεσμα?
Ο Takis από πολύ νωρίς ανακαλύπτει τις ιδιότητες του μαγνήτη και των αόρατων μαγνητικών πεδίων εφαρμόζοντάς τον με ποικίλους τρόπους στην τέχνη του, κάτι που τον χαρακτήρισε ως πρωτοπόρο της κινητικής τέχνης.
Από τα τέλη της δεκαετίας του ’50 εισάγει τον μαγνητισμό στα έργα του αρχικά ως μέσο στήριξης. Χαρακτηριστικά έργα της περιόδου αυτής είναι το «Telesculpture» 1959, «Radar» 1960 και
«Mur Magnetique» 1961.
Ένα πολύτιμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού και του μαθήματος της φυσικής, καθώς τα παιδιά ανακαλύπτουν μια εναλλακτική εφαρμογή των μαγνητικών πεδίων για τους σκοπούς της τέχνης.
Κάθε εκπαιδευτικό βίντεο διατίθεται δωρεάν, είναι διαθέσιμο σε όλους, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και απευθύνεται σε μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, αποτελώντας ένα χρήσιμο εργαλείο για τον εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη.
Σκοπός των προγραμμάτων είναι η επαφή των μαθητών με την σύγχρονη ελληνική τέχνη και την γνωριμία τους με όλο το εικαστικό έργο του Takis από την αρχή της καλλιτεχνικής του πορείας μέχρι και την εποχή που δημιούργησε τα τελευταία εμβληματικά έργα.
Για όποιον γονέα επιθυμεί μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιήσει τα προγράμματά μας στο σπίτι για περαιτέρω γνώση, παιχνίδι και δημιουργία!
https://takisfoundation.org/el/on-line-ekpaideytikes-draseis/
Στείλτε μας φωτογραφία την κατασκεύη σας στο e-mail: [email protected]
Για περισσότερες πληροφορίες για τα Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Προγράμματα του Ιδρύματος Τakis Foundation πατήστε εδω